Potpuno nova KONA Hybrid koristi električnu energiju kako bi vam pomogla da vozite duže sa jednakom količinom benzina, a da pritom ne trebate puniti bateriju ni mijenjati svoje navike u vožnji. Kona Hybrid posjeduje benzinski i električni motor na baterije zahavljujući kojima se efikasnost potrošnje goriva podiže na potpuno novi nivo. Regenerativno kočenje puni bateriju tako da vi ne morate.

Protok energije – kako radi KONA Hybrid.

Ovisno o situaciji u vožnji, KONA Hybrid neprimjetno se prebacuje između benzinskog i električnog motora, ponekad koristeći oba. Sistem regenerativnog kočenja puni bateriju koristeći električni motor za usporavanje automobila. Energija pohranjena u bateriji zatim pokreće električni motor koji pomaže pri ubrzanju, vožnji uzbrdo i maloj brzini. Ovaj složeni protok energije ilustriran je u sljedećim animacijama.Ubrzanje/Vožnja uzbrdo.

Želite li saznati više o Hyundaijevim visokoučinkovitim hibridnim motorima?

Više

Uštedite gorivo i smanjite emisije s opcijskim 48-voltnim blagim hibridnim sistem koji možete odabrati s 1.0 T-GDi benzinskim motorom (MHEV). Rezultat je poboljšana ušteda goriva i smanjene emisije CO2 pogonskog sklopa.

7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom kombinira učinkovitost goriva i zabavu u vožnji svojstvenu ručnom mjenjaču s praktičnošću automatskog mjenjača.

6-stepeni ručni mjenjač sa laganom izmjenom brzina dizajniran je za brzu i preciznu izmjenu istih.

Cjenovnik, tehničke karateristike, katalog

Dokument Naziv Link
PDF dokument Cjenovnik KONA
PDF dokument Katalog KONA
PDF dokument Specifikacije KONA