Hyundai nudi najbolji program brige za kupce

Za Hyundai je zadovoljstvo kupaca uvijek na prvom mjestu. Hyundai se trudi da inovativnošcu i brigom za kupce uvijek ide korak ispred konkurencije.

S tim u vezi Hyundai Auto BH od 01.01.2011. godine pokrenuo je jedinstven program brige o kupcu na tržištu, simbolicnog naziva „3 x 5 program“. Dakle, za kupce bilo kojeg Hyundai vozila Hyundai daje petogodišnju garanciju na vozilo, pet godina garancije mobilnosti i besplatan godišnji kontrolni pregled vozila dok traje garancija na vozilo (besplatan godišnji pregled vozila nije isto što i servis vozila) . Radi se o jedinstvenom programu brige za kupce na tržištu uopšte, cime je Hyundai još jednom pokazao da je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu. U program su ukljucena sva Hyundai vozila bez bilo kakvih ogranicenja.

Prema raznim istraživanjima o zadovoljstvu kupaca Hyundai je u samom vrhu, a cak 60% vlasnika Hyundai vozila žele ostati vjerni Hyundai-u i kupiti ponovo Hyundai ("JD Power 2010 Customer Retention Study").

"3 x 5 program" ukratko

GARANCIJA PET GODINA BEZ OGRANIČENJA PREĐENIH KILOMETARA:
Garancija za vozilo koje uključuje popravak ili zamjenu svih dijelova vozila kako je propisano u uslovima garancije. Garancija vrijedi 5 godina, odnosno 60 mjeseci i neograničen broj pređenih kilometara.

HYUNDAI GARANCIJA MOBILNOSTI (Hyundai ASISTENCIJA):
U okviru garancije, tokom pet godina, vlasnik Hyundai automobila ima pravo na besplatnu uslugu Hyundai mobilna garancija na teritoriji Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i Crne Gore u slucaju nepredvidenih poteškoca s vozilom. Pomoc ostvarujete pozivom na broj 00 387 33 28 21 15.

KONTROLNI PREGLEDI:
Tokom 5 (pet) godina redovnog servisiranja vozila a dok je vozilo u garanciji vlasnici Hyundai vozila imaju pravo jednom godišnje na besplatan kontrolni pregled vozila u trajanju od 30 minuta a prema Hyundai kontrolnoj listi. Uslugu je moguce koristiti samo ako je Hyundai vozilo redovno servisirano.